Nm43 evet ya ben de ondan kullanıyorum ama hep tırtık hissi hissediyorum bir de hemen çıkıyor. Çok moralim bozuluyor hep ağdayla aldırıyordum ama hamilelikte mümkün olmadı fakat çatı muayenesinden önce gidicem ağdaya. Ne olur ne olmaz dikiş vs olursa jiletten sonra çıkış şekli dikiş yerlerine zarar verir kaşınır diye korkuyorum🥲