Nm43 niltek benim doktorum ev tipi olduğu halde lazeri önermedi. Yapan arkadaşım vardı ama ben o riske girmek istemedim
Hellgirls kayrosmom ben eşimin traş makinasını kullanıyorum çok rahat oluyor kızarıklık sorunuda yaşamıyorum
flover0 Hellgirls kesme vs oluyor mu acaba bende düşünüyorum ama kullanışlı mı özel bölge için Kaç haftalıksınız? Karnınızdan kolay kullanım sağlanıyor mu?
iyiliktozu zehea Tühh. Canın sağ olsun doğumdan sonra tekrar başlarsın canım. Aklında bulunsun bir daha jilet kullanma ama.
Hellgirls flover0 33 haftalıgım üst tarafları rahat alıyorum yanlarını ise bi bacagımı sandalyeye koyarak yapmaya çalışıyorum makineden makineye değişir kesme olayı muhtamelennn