elif20261 ya kıyamam sana bak sana sunu soyluyeyım 3 ay kanamam oldu kan sulandırıcı ve popodan promester vuruldum hastanede yattım ettım dunyanın ılacını kullanıyorum bende 2 tane tıroıd ılacı kullanıyom bırı 100 bırı 75 lık vıtamınler bıde yatarken mıde bulantısı ve magnezyum alıyorum hala devam edıyo bulantılarım seker yukselıyodu bazen ama gebelıkte sukur hiç yukselmedı ama korkuyorum ondanda ona ragmen modumu dusurmuyom bebegım saglıklı dıyom ona ınanıyom bazen muzık acıp oynuyom 😂 tek duam saglıklı bır tane evlattı 8 yıl sonra oldu o kadar tedavı o kadar seyden sonra catlatmayla oldu fonksıyonel tıpla tek ıstedıgım buydu sımdı bıseylerı kafaya takarsam haksızlık edecek gıbı hıssedıyorum kendıme 😂 cok sukur bın sukur valla ınsallah saglıcakla alırız bebişleri vaktı zamanı gelınce kolay bı dogumla gelsınler hayatımıza 🥰🥰 23 haftalık olduk bızde cınsıyetımızde erkek 💙🥰