elif20261 benim tiroidlerim hamile kalmadan 5,42 çıkmıştı hamile kalmamı engelledi yumurtlamayı bozuyor ilaçla 3,31 e düşünce hamile kaldım hala ilaç kullanıyorum 1,67 ye düştü doktorlar 2,5 üstü istemiyor gebelikte çünkü bebekte zeka geriliği yapıyor ben ilk bebeğimi tiroid yüksekliğinden kaybettim gebelikte yükseldi ve ben bunu geç fark etmiştim malesef kesinlikle ihmal edilecek birşey değil ayda 1 defa dahiliyeye gidiyorum çünkü kadın doğum doktorununun alanı değil zaman kaybetmeden dahiliyeye randevu al hamile olduğunu söyle onlar zaten ilaç başlıyor ve doğuma kadar her ay kontrole gelmen gerekiyor diyor ilacın da bebeğe zararı yok tiroidler gebelikte baskın oluyor malesef