zfrnemos çok şükür ki sonucu güzel olmuş. Çektiğimiz bütün acılara değer sonucu gerçekten. Allahım sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah. Bu arada ben bugün özele gittim doktor sonucuma baktı korkmana gerek yok önceden sanki bu değerler mi varmış hiç canını sıkma yeniden kan ver sonucuna bakalım dedi. Eğer yine yüksek çıkarsa ilaca başlarız o kadar yüksek değil sonucun dedi 3.4 du dediğim gibi. Tsh anlık bir değer dedi yükselir düşer. Her ay rutin kan kontrolü yaparız dedi. Ben de kan verdim iki saat sonra sonucum çıktı tsh t4 falan bakıldı 2.09 çıktı tsh çok şükür Allah’ıma. Öncesinde de dusuktu belki de hastalık yüzünden yükseldi. Kadın doğum doktoruma attım ilaclik hiçbir şey yok korkma dedi sonucum gayet güzel sonuç göstermeye gerek yok dedi için rahat olsun demek ki hastalık yüzünden ilerledi dedi o şekilde oldu bugün rahat bir uyku çekeceğim günler sonra. Bebeğimi de kaç gündür strese soktum. Çok şükür Allah’ıma her ay da kan vereceğim gidip baktıracağım. Yeter ki bebişim iyi olsun. Benim de 16+2 oldu. Kızım olacak allahım nasip ederse. Öncesinde bir düşük yaşadım. En büyük hayalimiz eşimin de benim de bir kızımız olmasıydı. Allahım nasip etti şükürler olsun ki. Sağlıkla da dogsunlar inşallah ❤️❤️❤️❤️