idilaytun
1200 doğdu başta kilo verdi şuan tekrar almaya başladı yani doktorlar bu haftada ki bebekler için net konuşmuyorlar malesef ama şükür şuanlık iyi bebeğim biz de şükredip dua ediyoruz sen de bende bekleyen herkeste sağlıkla kucağımıza alıp evlerimize gelelim inşallah