Rabia-Bay44 dusperisi Bugün 8.günümüz durum stabil inşallah iyi olucak 1200 gram doğdu kilo verdi bir süre şuan 1100 gram 36 cm
idilaytun Rabia-Bay44 allahım inşallah tez zamanda yanınıza gelir sağlığına kavuşur 🤲🏻 erken doğum sebebiniz neydi acaba bir de entübe durumu oldu mu
Rabia-Bay44 idilaytun Hayır şuana kadar şükür entübe edilmedi rahim ağzı yetmezliğim vardı serklaj oldum ama bu haftaya kadar anca götürebildi
Mutluluk_21 Rabia-Bay44 sağ Salim kucağınıza alın inşallah sağlıkla evinize gidin hangi hastane de bebeğiniz nerede doğum yapmıştınız
idilaytun Rabia-Bay44 bebeğiniz nasıl benim de 28+3 de suyum geldi bugün yarım doğum olacak çok ama çok korkuyorum
Rabia-Bay44 burcu0112 Çok şükür şuan iyi inşallah daha da iyi olucak umudumuzu yitirmiyoruz duamızı eksik etmiyoruz bekliyoruz
Rabia-Bay44 idilaytun Rabbim yardımcınız olsun inşallah şükür hala durumu stabil umarım biraz daha vakit geçer ama doğsa da korkmayın Allahın izni ile küvezde iyi bakılıyor
Havin49_ Rabia-Bay44 gözün aydın Cnm benim ikizlerim de kandil günü doğdular benimkiler de küvezde Rabbim neva bebeğe de oğullarım yağız ve yamanı da sağlıkla eve gelmeyi nasip etsin inşallah Rabbim acılarını göstermesin
Rabia-Bay44 Havin49_ Amin inşallah canım sana da çok geçmiş olsun kaç haftalık bebişlerin sağlıkla kucağına al sen de inşallah
idilaytun Rabia-Bay44 amin inşallah 29+3 de doğdu bebim de kaç kg doğdu bebeğiniz süreç nasıl olacak şimdi