Deleted33000 GirlandBoy_Mom evet bende bunu çok yasadim sağlıkla ilgili konuda pek kimse yorum yapmıyor belli kişiler yapıyor sanki ama kaynana postuna offf yağıyor yorumlar
GirlandBoy_Mom Deleted33000 sağlık beslenme önemli konularda tık yok kaç bin kullanıcı var burda bende bunu anlamıyorum
Herseydenbiktim GirlandBoy_Mom Bize her bakımdan iyi geldi, bitanem. Doğduğu andan beri kullanıyorum. Ben memnunum💖 Kusura bakma çok geç döndüm, oğlum asi oldu hiç durmuyor ateşi de çıktı 🥹😭🎀 Yazamadım kimseye
GirlandBoy_Mom Herseydenbiktim sen kullanıyorsun diye sormak istedim kuzum kilo alımı yönünden de yarar inşallah şu anlık sevdi gibi bi fitil verseydin hemen hemen düşerdi aşkım aklında bulunsun çok geçmiş olsun 💖
threebabysmom GirlandBoy_Mom kilo alımı da gayet iyi bebeklerimin oğlumda tombul bi bebekti kızım 1.5 yaşında hala kullanıyorum kilosu da gayet iyi sindiriminde de sıkıntı yaşamadım hiç ne gaz ne başka bi problem yaşamadık ikisinde de rica ederim 🌸
GirlandBoy_Mom threebabysmom maşallah canım çok teşekkür ederim bizde dünden beri iyi gidiyoruz gaz problemi de olmadı inşallah devam eder böyle
Meriveannesi GirlandBoy_Mom içiyor ise iyi canım sevmiş demkki 🥰evet olaylar olaylar aman dikkat edin
GirlandBoy_Mom Meriveannesi evet canım sevdi çok şükür sma dan daha da iyi içiyor maşallahı var böyle devam eder inşallah
GirlandBoy_Mom Meriveannesi evet canım emmediği içn mama önemli şuan benim için ek gıda yesede mama önceliğim olacak
Meriveannesi GirlandBoy_Mom ama doktorlar ek gıda ye’se mesela mama az içsede pek önemli değil diyenler var
GirlandBoy_Mom Meriveannesi o şöyle artık 8 9 aylık olmuştur bebek öyle oğlum yarın 6 aylık olacak daha o yüzden benim için mama öncelik şuan artı emmediği için de
GirlandBoy_Mom Meriveannesi evet canım yiyebilir o aylarda şuan tadımlık karnını doyurmayacak şekilde