Meriveannesi GirlandBoy_Mom üstte kalsın canım hiç mama kullanmadım comfort dışında oda zaten acımsı tat
GirlandBoy_Mom Meriveannesi sağol kuzum emmediği için madalya gidiyoruz kaç aydır da SMA olayları olunca devam etmek istemedim yani aptamil aldım şuan güzel içiyor inşallah devam eder de böyle
Meriveannesi GirlandBoy_Mom içiyor ise iyi canım sevmiş demkki 🥰evet olaylar olaylar aman dikkat edin
Herseydenbiktim GirlandBoy_Mom Bize her bakımdan iyi geldi, bitanem. Doğduğu andan beri kullanıyorum. Ben memnunum💖 Kusura bakma çok geç döndüm, oğlum asi oldu hiç durmuyor ateşi de çıktı 🥹😭🎀 Yazamadım kimseye
Deleted33000 GirlandBoy_Mom evet bende bunu çok yasadim sağlıkla ilgili konuda pek kimse yorum yapmıyor belli kişiler yapıyor sanki ama kaynana postuna offf yağıyor yorumlar