Gkebruu benim ilk gebeliğimde sürekli akıntı oluyordu ama bayagu sıvıydı bende bi kontörle gideyim demiştim meğerse suyum sızmaya başlamış
Sabah doktora gitmiştim bakalım suyun mu sızıyor diye ped takıp 10’dk yürümüştüm geri vermiştim evet suyun sızıyor açılmama baktı sonra açılmam da vardı ama ağrım yoktu yatış yaptılar nst bagliyorladi sürekli aradan 3 saat sonra sancım gelmeye başlamıştı
Sonra başladı doğum sancıları 🤣
36+4 doğdu oğlum 2650 kilosu