Semilk05 Es07 evet kadınların doğum hikayesi erkeklerin asker anıları bitmez demişler doğru demişler gerçekten 😂 3 yaşında kızım hala dün gibi anlatırım saniyesi samşyesine sanki gün doğmuş gibi 😂😂💕
Es07 Semilk05 Güzel hikayesi olanlar hep anlatsın Doğum yapacaklar için çok güzel Kötü anıları olanlar susma hakkını kullansın ki Motivasyonumuz bozulmasın 🥺 Anne adayı zaten kaygılı endişeli
Semilk05 Es07 evet bu konuda çoook haklısın ama şöyle kötü deneyimleri sölemek de bi nevi yapmamanız gereken şeyleri öğrenmiş oluyorsunux ama abartmadan. Mesela size tavsiyem herşey akışında ilerliyorsa hastane çok uzak değilse sancı evde çekilmeli
Gkebruu esragny amin amin iyi dilekleriniz için teşekkür ederim hepimiz inşallah bir avazda doğurup sağlıkla kucağımıza almak nasip olsun ❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥🙏🏻
Gkebruu Semilk05 ya buna bende çok katılıyorum ilk gebelik korku ile sürekli hastaneye gidip orada perişan olmak yerine sancılarla beraber gitmek bana da çok mantıklı geliyor 🙏🏻
Es07 Semilk05 evet o anda sakin kalabilmek süreci doğru yönetebilmek gerçekten marifet 🤗 Bunun için eğitime katılıyorum bilgim olmadığı için inşallah faydası olur benim için
Semilk05 Gkebruu evet ama su gelirse 1 saat içinde hastanede olmak gerekiyor bebek acısındann sıkıntı yaşamamak için
Zeynepfasulye ikicocuklu-61 ilk oldugu için nasıl olur olurda anlamazsam diye de korkum biraz çok karnım sert çok
esragny esragny allahım yardımcı olsun canım benim ağrıların sızıların doğumdan sonra unutacaksın, sağlıkla kavus bebeğine
sari_papatyam Gkebruu kolaylıkla ilerler inşallah süreciniz🤲🏻🤲🏻🤲🏻keşke benim de gelse bugün ya doktor çatı muayenesi yaptı bana da ama tetiklenmedi
Gkebruu sari_papatyam çok amin , çatıdan sonra 1 saat hiç aralıksız yürüdüm birde ben etkisi de olmuştur Doktor 1-2 gün demişti sizinki de hangi vakit hayırlısıysa o zaman sağlıkla gelsin inşallah 🍀❤️🫶🏻
babymom450_ esragny merhaba suyum sızıyor du demişsiniz bende 36+4 haftalıgim azar azar suyum siziyor gibi geldi günde 1 defa oluyor muayene olduğunuzda kaç cm açılmanız vardı acaba benimde mi açilmam var
Glsm48 Gkebruu benim bir anda suyum gelmişti , su gelmesi durumunda sancı beklemeden hemen hastaneye gidin çocuğun suyu bitip kalp atışlarının tehlikeye girme durumu olabilir bana sabaha kadar nst takıp takip etmişlerdi