Tecrübeli anneler ,
Bugün ilk defa çarı muayenesi oldum. Nts de bir iki düzenli olmamakla beraber sancı çıktı.
Doktorum çatıdan sonra ve Nts sonucuna bakarken bugün yarın suyun gelebilir nişanın gelebilir demişti, akşam otururken bir anca idrar kaçırır gibi akıntı geldi , lavobaya gittim ped koydum ve iki kere değiştirmek durumunda kaldım.
Kanlı bir nişan değil de beyaz akıntı geldi
Sizde doğum başlıyor mu ? Sabahı bekleyip gözlem mi yapsam ? Hiç kasılmam yok sancım yok bu arada 🤷🏻♀️🤷🏻♀️