Atiye2727 9 ay karnında taşı,doğum sancısı, emzirme acısı, uykusuz geceler, ateş nöbetleri vs vs vs… Bütün sıkıntıyı anne çeksin sonra baba çıksın babamın adı olsun desin. Elbette babanın da isim koyma hakkı var ama bu annemin adı olsun babamın adı olsun diyenleri anlayamıyorum. Vallahi bacım istemiyorsan koyma en doğal hakkın. Ayrıca artık isim koyma sistemi değişti sanırım. Geçenlerde annem ameliyat oldu yanına yeni doğum yapmış bi kadın geldi ona hemşire bi belge getirdi bebeğin ismini vs yaz dedi. Kadın doldurdu artık sanırım direk o şekilde kimlik çıkıyormuş. Babanın nüfusa gitmesine gerek yokmuş sanırım öyle dedi kadın ama ne kadar doğru bilmiyorum. Öyle bir şey varsa yaz istediğin ismi bitti. Senin en doğal hakkın.