Bu durumu bende yasadım maalesef. Eşim tutturdu babamın adı olsun ismail. Eşim ailenin tek erkek çocuğu babasının adını koymak ona düşermiş. Ben anlayışla karsıladım ozaman 2. İsmini ben koyarım dedim basta onada karşı çıktı eşim neymiş 2 isimli olursa kimse ismail demezmiş. Bende boşanırım senden dedim ciddi ciddi. Ayrıca ailesinin yüzünede söyledim çirkeflik yaptım biraz. Ya 2 isme razı olursunuz yada ailem dağılır dedim eşimde ciddiyetimi anladıki kabul etti. Ama şimdi kendiside ismail demiyo 2. İsmi sevdi benimsedi onu kullanıyo baştaki hali şovmuş sjdjkds