edanur61_ 8 hafta beş günlük hamileyim betahcg1368 de öğrendim ama korkularım var biraz sizce normal mi korku
edanur61_ Mucizem02 bendede o zamanlar hiç belirti yoktu7. Haftadan sonra bulantı ve kusma başlıyor şuan 8 hafta 5 günlüğüz
zumraziye Mucizem02 yavaş yavaş yükleniyo hiç acele etme bende geçen hafta hiç belirti yoktu bu hafta içimden geçti
Hilaldmrci UmutluYasam hani sen kadın doğum doktoruna gittin ya sana ne söyledi yanlış yazmışım canım?🫢🥰
UmutluYasam Hilaldmrci şimdi oldu 😄 Karından baktı rahim kalınlaşmış ama gözüken bir şey yok şuanlık zaten erken beta bakalım en iyisi dedi canım sonra kanda çıktı bende sadece kan verdim doktora gitmedim bir daha 21 ocakta gidicem inşallah
busraabzdg busraisa salı günü 5+1 de keseyi gördük canım 10 gün sonra tekrar gel kalp atışına bakalım dedi yani keseyi görme ihtimalin var
edanur61_ Mucizem02 evet hiç bir belirtti olmadı 7 . Hafta 2 günlük iken kusmalarım ve mide bulantım başladı i
mervedogan12 9+5 haftalık gebeyim 2. Hamileliğim hiç bi Belirtim yok :)) cinsiyetini çok merak ediyorum herşeyden önce sağlıklı sıhhatli doğmasını nasip etsin rabbim 🤲🏻
kob2 Ben reglime 2 gün varken idrar testiyle öğrendim hcg 110. Doktorda 1 hafta sonra gel keseyi görürüz inşallah dedi. Uygulamalar tam 4 haftalık gösteriyor. Sol kasığımda rahmimin hemen solunda batma,acı ve sızı hissediyorum bide bel ağrım var
Turaned selam kizlar adet dongumu bilmiyorum cunki iki ay önce amalyat geçirdim bir ay gecikmem oldu Kasım ayı adet olmadım ve dupastol kullandım adet gördüm belirli belirsiz korunmasiz ilişkim var kendimden supelenip bu gün test yaptım farklı markalarla böyle çıktı yizce varmı ya yaniltmami bir dakikata çıktı bu çizgiler erken tutmuş ola bilirmi bebeis
kob2 Turaned adetime 5 gün varken bendede böyle çıkmıştı adetime 2 gün kala tekrar yaptım biraz daha koyulaştı ve hcg değerim 110 çıktı
nur_say Kızlar benim bugün adet tarihimdi ama olmadım test yaptım negatif. Sanırım bende aşırı derecede enfeksiyon var. Mantarda olabilir hem yanma hem kaşıntı. Yarın sağlık ocağına gidip kan vericem. Bakalım sonuç ne olacak. İnşaAllah sonuç iyi olur dua edin 🤲
Turaned kob2 ay inşallah vardır ya ben amalyatli olduğum için ilaç kullaniyom bide tüp mide amalyatlisiyim 2ay 10gunluk o yüzden ogrenipte ilaçları durdurmam lazım inşallah dediğin gibi vardir
ayperii_ Bende dün sabh öğrendim 1023.5 değerle. Doktor kontrolünğ yarına aldım Migren hastasıyım normalde şuan ilaç da almıyorum şuan beynim patlatacak gibi ağrıyor
UmutluYasam Turaned ya tüp midede yasak değil mi 1 sene içinde hamilelik doktorlar istemiyor diye biliyorum söylemediler mi bir şey