aysimaaa1 sulnat göğüs ucu dikleşmesi olmuştu 3 gün geciktim test yaptım pozitif 4. Gün kan verdim 977ydi bir sonra ki gün İçinde 1459 olmuştu 4 haftalıktı şuan 20 haftalığız
UmutluYasam fatmanurmemet 5+4 olması lazım son adet tarihinin ilk gününden hesaplanıyor ama geç döllenme olmuş sanırım senin hayırlı olsun
UmutluYasam Hilaldmrci şüphem var testte çizgi gördüm demiştim kadın doğuma gitmiştim ben hastane acilleri bakmıyor maalesef sağlık ocağına gidersen orasıda bakıyor ama sonucu ertesi gün öğlenden sonra çıkıyor
saime_ 5+1 deyim adetime 1 hafta kala 15 Hcg ile öğrendim cumartesi muayeneye gidicem inş kese görünür
aysecelikarakus cennet_e bende 6+5 betam 102.6 iken öğrendim. Benimde sürekli uykum geliyor ve güzel kokular bile beni rahatsız ediyor. Koku hassasiyetim oluştu resmen,🤣
merylii_ sulnat regl gecikmesi, lekelenme, kasık batması, meme hassasiyeti ve bitmeyen bir açlık ile öğrendim, sata göre 6+4 ama bence geç döllenme falan çünkü 9 ocakta 35.33 beta ile öğrendim değer düzenli artıyor ama daha doktora gitmedim ay sonu gidicem
Hilaldmrci UmutluYasam hani sen kadın doğum doktoruna gittin ya sana ne söyledi yanlış yazmışım canım?🫢🥰