Herkese merhaba. 30 Kasım adet başlangıcım, 6 aralık son günümdü. Son adet tarihim 30 kasım yani. Aralık 30 da adet olmadım. Bir hafta gecikince idrar testinde silik çıktı. Sonra kan verdim beta 6 bin küsürdü. Bugün gittim son adet tarihi ile uyuşmuyor, dedi. 5 haftalık göründü. Folik asit verdi ve 15 gün sonra kontrole gel dedi. Böyle bişey yaşayan var mı? Bu geç döllenme mi?