sulnat progestron kan tahliliyle en erken öğrenenlerden olabilirim ovulasyondan 3 gün sonra progestron tahliliyle 10.6 çıkmıştı doktorum baktı ve gülümseyerek haftaya senden güzel haber bekliyorum ilk beta isteyeceğim senden dedi ben bekleyemedim tabi reglime 7 gün kala 3.39 ile aslında bir artış olduğunu fark ettim 1 gün arayla vererek beta arttı ve şuan 9+4 teyim Allah nasip ederse ☺️