Busranur_mnts rabiiiij amin amin gözüm çok kiloda değil ya 2.5 geçsin yeter kilosu çok olunca da doğumu gözümde büyüyo😅😅
happybusey ikincibahar_08 evet bana da kefir söylemişti kilo da aldiriyormus canım senin 2 yumurta et falanda çabası tabi maşaallah 😌ben sadece 1 yumurta tavuk etten tiksindim hala yiyemiyorum kefir, muz bol yeşillik düzenli kahvaltı benimde iste
suragungor rabiiiij 34+2 yim 2808 cikti kilosu biraz fazla gibi geldi bana gecen hafta 2260grdi bir haftada 500 gr almis olabilir mi ki bu hafta cok hastaydim 2-3 gun boyunca dogru duzgun yemek yemedim sadece corba icebildim
anka123 34+4te 2500 gramdı bizim kız ben de 3 kilo doğursam yeter modundaydım ama bakalım kaç kg doğacak😁😁