irmairma Havin49_ ikizlerin biri he öyle oluyor galiba 😅 bende ikizim tek yumurta, annem hep öyle derdi biraz daha zayıf , az kısa boy böyle farklılıklarımız var
nazyyy63_ rabiiiij hergün muz yedim😄 ama bende çok kilo aldım belki ondandır 18 kilo aldım maalesef ki🥲
ikincibahar_08 happybusey valla canım günlük yumurta yemeye çalışıyorum bazen günde 2 tane yiyorum yanında peynir kesin yiyorum muz kefir ceviz ve incir bunları rutin yiyorum günlük onun haricinde bol meyve yiyorum haftada 2 kere et yemeye çalışıyorum dikkat ettiğim bunlar doktorum kefir muz ve yumurta bebeklerde güzel gelişim sağlıyor dedi bu ay kontrolde
happybusey ikincibahar_08 evet bana da kefir söylemişti kilo da aldiriyormus canım senin 2 yumurta et falanda çabası tabi maşaallah 😌ben sadece 1 yumurta tavuk etten tiksindim hala yiyemiyorum kefir, muz bol yeşillik düzenli kahvaltı benimde iste
Tazebiranne1 irmairma benimde 35 . Haftada 3065 gram dı haftasına göre ilerden gidiyor dedi bakalım pazartesi kontrolüm var ne diyecekler
glsnblt 34+5 de 3054 gr dedi doktor haftasına göre biraz iri bebek normal doğumdan uzaklaşıyoruz yemene dikkat et böyle giderse sezeryan gözüküyor dedi şu an 35+6 haftaya kontrolümüzde kararlaştıracağız bakalım