Bereninannesi
Eylül ayında hamile olduğumu öğrendim. Beta 800lerdeyken kese görüldü (bu pek mümkün olan durum değilmiş) sonra takipte düzenli yükselmeyen beta hcg sonucu kürtaj oldum. Boş gebelikmiş. Dünyam yıkıldı zannettim. Çünkü ilk kızıımı 26. Hafta doğum yapıp 1 hafta sonra kaybetmiştim. Doğumdan 9 ay sonra korunmayı bırakıp 3 kere çatlatma denedim yine olmamıştı. Bu hamilelik öyle sürprizdi. Kürtaj sonrası 6. Haftada adet oldum. Doktorum beklemeyelim dedi ama bizde hiç heves yoktu. Sayılı ilişki oldu o da o kadar zorlamaydı ki. Ama tutacağı varmış tuttu. Şimdi 10 haftalık bebeğim. Biz de isteyen bekleye herkes inşallah sağlıkla kucağımıza alırız
Kafan boş olacak diyorlardı da kızıyordum
Beklenti olmayınca ve zamanı ise nasip oluyormuş