yesocum istemediğimizde hiç beklemediğimiz anda yada düşünmediğimizde oluyor sanırım bende hiç beklemediğim anda hamile kalmıştım bide evlendikten sonra hemen olmuş şükürler olsun şimdi 3 yaşında kızım ama 2.cisi zorluyor biraz hayırlısı olsun hakkımızda stres yapmayın korkmayın sadece Allah’a bırakın çünkü o sabileri koruyan da büyüten de Allah biz sadece elçiyiz emanetçiyiz sağlıkla kucağınıza almak nasip olsun inşallah 🤲