Kızlar canım çok sıkkın ya 14 kasımda bir düşüğüm 15inde de kürtajım var üstüne ikinci adetimi de gördüm o arada da denedik folik asit de kullanıyorum doktor yumurtalıkların da çok iyi dedi ama olmuyor böyle bi durum yaşayıp ne zaman hamile kaldınız bana morel verir misiniz 😔