Arenn bende yıllardır panik atak hastasıyım ve ilaçları bırakınca kriz şeklinde bayılıyorum Eylül ayında 3-4 ay arasındaydım ve çok zorlanmıştım daha sonra psikiyatri doktorumu değiştirdim ve başka doktora gittim düşük dozda ilaç başladı tabi ara ara tutuyor ama ilacı bıraktığım zaman ki kadar tutmuyor son 15 gün dayanmaya çalışıyorum