oznalk doğru valla ama zor ya 😞 o anki duygular çok kötü mesela benim ortada bir sıkıntı yok burdeb içime bir sıkıntı giriyor çarpıntım başlıyor korkudan yerimde duramiyorum sanki başım dönüyor 🤦🏻 ya bide ilk panik atağımi bu evdd geçirdim ya o günden sonra korkuyorum bu evden eşimle konuşmak istiyorum bu evden çıkmak için belki başka yer iyi gelir ama kira değil diye konuşmuyorum kayinbabamin şimdi kiraya geçsek daus mı iyi 😞 evde sürekli dua açarım Ayetel Kürsi okuyorum kuran okuyan biriyim çok şükür bilmiyorum ya özelikle yatak odasından korkuyorum 😞