Sss1947 evet cok haklisiniz bunun farkindayim bende ilerleyince disari cikamiyorum hatta yeme fobisine kadar gitmisti ciddi kilolar vermistim ama benim biraz farkli oluyor atak geldiginde olup bitmiyor surekli ve gunlerce devam ediyor buyuzden basa cikamiyorum cokta denedim ama ansizin ole anlarda oluyorki insan nasil davrancagini bilemiyor . ilaca mahkum olunca hele hic gecmiyor hep ilacin iyi edicegini dusunuyoruz , sizede cok gecmis olsun atlatmaniza cok sevindim