Arenn
Anksiyete illeti bende de mevcut. İlk olarak kendimi dış dünyadaki olumsuzluklardan soyutlamak için elimden geleni yaptım. Uzun süre instagram uygulamasını kaldırdım, kesinlikle hala haberlere bakmıyorum. Bolca müzik dinliyorum. Bilmem ilginizi çeker mi ama eğlenceli yabancı diziler izledim, Kore dizileri falan izledim. İnsanın kafasını dağıtıyor. Çevremde olumsuz haberlerden bahsetmeyin diye de uyardım herkesi. Şimdiye kadar bir şekilde böyle idare ettim şükür. Fakat doğum yaklaştıkça gerginliğim arttı ama bunu da atlatıcaz insallah 💗🌸
90lar 2000ler pop dinliyorum şu son günlerde sakinleşmek için. Meditasyon vs yapanlar da var fakat ben pek beceremedim. Müzik dinlemek bana iyi geliyor belki size de iyi gelir. Hareketli müzikler bazen azıcık dans 🤭🌸💗