Erson beyin sezaryen yanlısı olduğuna katılmıyorum. İlk hamileliğimde 35. Haftamda yüksek tansiyonum çıkmıştı ilaç kullanmama rağmen düşmemişti bebeğin de gelişimi durma noktasına gelmişti çok normal doğum istiyorum diye beni neredeyse 40. Haftama kadar beklemişti 4 sefer çatı muayenesi olmuştum ama malesef oğlumun gelmeye hiç niyeti yoktu tansiyonum da düşmek yerine sürekli artıyordu başka doktor olsa hemde pandemi zamanının en başlarıydı en kötü zamanları olmasına rağmen beni o kadar süre bekledi tüm sorumlulukları alarak. Ama olmadı kısmet değilmiş dedik sezaryenle kavuştuk. Şimdi 2. Hamileliğim şu anda asla doğum şekliyle alakalı inatlaşmam insan tecrübe edince anlıyor ilkinde o kadar direttim Allah korudu çocuğuma bişey olmadı ama çok kötü senaryolar yaşayabilirdik mesela