Agustos ayında dogum yaptım. Dr um refika hanımdı yine olsa yine ona giderim. Çok memnun kaldım. Hastane, oda, hemsıreler çok çok iyiydi. Dogumumda cok güzel gectı gece sadece eşimle ben kaldık. İstediğim aklıma takılan ne varsa ıntagramdan yazark bile cvp verdi. Kesinlikle refika hanım derim. Ben doğumu 28 bine yaptım zaten zam gelıcek diyolardı ama helali hos olsun. Otel de kalır gibi takıldık eşimle.