Mrvalp yani tabi beklentilerle de alakalı ama. Benim beklentilerimi fazlasıyla karşılamıştı. Şimdi nisan sonu mayıs başında 2. Doğumum olacak kısmetse yine vatanda olacağım. Ebe hemşirelerin tutumu yaklaşımı, ameliyathane ekibi, hasta bakıcılar olsun vs ben o dönem hepsinden memnun kalmıştım