kartanesi___ Irem-61 Gece ben de hiç hareketlerini hissetmiyorum ki uykum da çok hafiftir valla hiçbir şey anlayamadım😂
kartanesi___ tugbaustuntas başıyla aşağıda öyle nasıl hareket ediyor pek anlayamadım ara ara sanki orada bir yerini titretiyor gibi
tugbaustuntas kartanesi___ elleri olabilir mi acaba ama bilmiyorum dönmemiştir gibime geliyor hayırlısı olsun diyelim canım
kartanesi___ Irem-61 onu ben de yapıyormuşum ama kabus gördüğüm için yapıyorum🤣🤣çünkü hamilelikten önce de yapıyordum beni kaç defa uyandırdı eşim kalk ağlıyorsun diye🤣
ebrudefnee kartanesi___ kafası orada olduğu için baskı yapıyor olabilir mi doktor kontrolüne gitmeden pozisyonu tam anlaşılmıyor
Irem-61 kartanesi___ 🤣 ilk haftalarda bende o çok oluyordu rüyadan ağlayarak kalkıyordum 🤣 ama bebeğim tekme atınca inleyip yanlarım acıyor falan diyormuşum 🤣 ama gündüz çok çok az hissediyorum 😒 bizimki gece uyanık olacak belli oldu
kavalakurabiyesi kartanesi___ benimde şu an makat gelişinde canım ama öyle olmuyor muhtemelen değildir makat gelişinde
kartanesi___ Irem-61 Ay inşallah seninki öyle olmaz da benimkinin gece hareketlerini pek hissetmiyorum inşallah geceleri uyuyan bir bebek olur doğduğunda da🤣
Edacck kartanesi___ en son başı yukarıda ayakları asagidaydi. Zaten sezeryan olacağı için pozisyonu sorun değil dedi doktorum.
deryakurtulus kartanesi___ Bazen vajinada hissediyorum ama çoğunlukla alt karnımı hareketleriyle o kadar kastırıyor ki ayakta 2 büklüm kalıyorum.
kartanesi___ deryakurtulus Ben bugüne kadar hareketlerini hep yukarıda hissettim ama bugün çok aşağıda düşecekmiş gibi hissediyorum:(
deryakurtulus kartanesi___ Dönmüş olabilir o halde, benimki de makat ve zorluyor çünkü. Ama 38’e kadar hala dönüyormuş bebekler endişelenmeyin.