Kızlar bebek makat geliş olunca alttan daha mı çok hissediliyor hareket ? Benim ikinci gebeliğim ama ilkinde kızım 5. Aydan sonra baş aşağı pozisyondaydı şimdi oğlum olacak nasip olursa 32+5 deyim en son 29+6 da gittim daha dönmemişti son 1 haftadır baya altta aşırı ağrılı hissediyorum hareketlerini karnım sertleştiğinde de kaburgalarımın altında bir yumru oluyor hala dönmemiş olabilir mi yoksa dönmüş müdür