kartanesi___ ben hiç bir şey anlamıyorum ya 🤣🤣 ben uyurken çok hareketli oluyormuş eşim severken hissediyormuş 🤣 gündüzleri de anlamıyorum 🤣 ama bugün tam rahim üstümde üst üste tekme atmasını bay hissettim ve çok aşağıda sanki çıkmaya çalışıyor dedim 🤣 bir de tek umblikal arter bebeğim bazıları erken doğum oluyor demişler o yüzden korkuyorum da