sunbloom123 kartanesi___ benimki genelde makat baş aşağı dönmicek gibi diolar 😂 ama dediğin şeyler bende de oluyor belkide değişmiştir pozisyonu karnınızın üstünü uzanıp kontrol edin sert birşey geliyorsa elinize muhtemelen makata döndü
kartanesi___ Fatma_furkan1996 inşallah ya valla bir de yarım saattir sağ bacağımda bir sancı var doğurmuyorumdur değil mi🥺belimde de ağrı var
Fatma_furkan1996 kartanesi___ doğum sancısı sık olur canım 5 dk bir ağrı girer suyun gelir ama bu kişiden kişiye değişir tabi
tugbaustuntas kartanesi___ bugün yordun mu kendini canım benimde bazen aşağıya çok baskı yapıyor kendimi yorunca veya hareket ettikçe baskı yapıyor baya bugün kontrolde gayet iyiydi ağırlaştığı için muhtemelen her hafta yeni bir şeyle karşılaşıyoruz😕
kartanesi___ tugbaustuntas yok canım tam tersi bugün epey dinlendim neden öyle oldu anlamadım sağ bacağıma ve belime de sancı girdi
eslem2121 kartanesi___ bence döndü bavımsu😂durmuyorlar ki çünkü benimkiler makat gelişi olduğunda bende oralarda hissediodum bide tuvaletim çok gelşrdi
sunbloom123 kartanesi___ ben direk anlıyom elimi gezdirdiğimde kafasını bide göbek üstü mide kısmım daha çıkık
kartanesi___ tugbaustuntas karnımda sancı yok sadece belimde ve sağ bacağımda hafif var bir de işte dediğim gibi sabahtan beri bebek aşağıya vuruyor hareketlerini çok aşağıda hissediyorum canım yanıyor aşağıya vurduğunda
tugbaustuntas kartanesi___ benimde bi gece hareket ettikçe baskı olmuştu ama hareket ettiği içindir diye önemsemedim ama seninkini bilemedim yine de bel ağrılarında ara ara giriyorsa takip et herkesin sancısı bir olmaz haftan geri sancın varsa durdururlar canım
kartanesi___ tugbaustuntas doğum belirtisi olduğunu sanmıyorum da hareketleri neden bu kadar aşağıda o endişelendirdi beni yani afedersin bir tık daha aşağıya vursa dışarıya çıkacak gibi hissediyorum
tugbaustuntas kartanesi___ acaba döndü mü benim kız 32. Haftada dönmüştü baş aşağı öncesinde bendede dediğin gibiydi baya tekmeliyordu ayağı çıkacak gibi dönmüş olabilir belkide yada artık aşağılanıyor
deryakurtulus kartanesi___ 35. hafta, makat geliş bebeğim ve artık ayakta durmakta bile zorlanıyorum o hareket edince. Bazen dönmeye çalışıyor sanki, yan geliyor ama tam dönmüyor asla. 😏 Vardır bir bildiği diyorum artık.
kartanesi___ deryakurtulus sende de mi benimki gibi aşağıya vurma o acı hissi oluyor ya bana sanki sabahtan beri her hareket ettiğinde elektrik çarpıyor vajinama
deryakurtulus kartanesi___ Bazen vajinada hissediyorum ama çoğunlukla alt karnımı hareketleriyle o kadar kastırıyor ki ayakta 2 büklüm kalıyorum.
Rumysa110 kartanesi___ baş geliş olduğu için başını ittiriyo dedi benim doktorum 36. Haftamdayım bir aydır felan var bu iğne batması şu dönemlerde daha çok olmaya başladı can yakıyor
kartanesi___ Rumysa110 evet can yakıyor gerçekten bir de şimdiye kadar baş aşağıydı ama bugün ilk defa böyle olunca acaba makat geliş oldu da ayaklarıyla mı vuruyor dedim
kartanesi___ tugbaustuntas makat geliş olmuş olabilir mi diyorsun yani 🤔 bu benim için sorun değil bu arada ben sezaryen istiyorum zaten😁