Bende özel kliniğe gidiyorum ama yarım saat bile sürmedi yani 15 20 dakika anca sürmüştür ve tüm organlarına baktı kalbine bir ay sonra bakalım kalp geç oluşuyor dedi ama bebek anne karnına ilk düştüğünde ilk kalbi oluşmuyor mu ben mi yanlış biliyorum