Meral_56 1ogrencianne Betül isminin anlamı da çok güzel telaffuzu da🌸 Betül isminde tanıdıklarım da çok tatlı insanlar. Genel olarak pozitif bir isim oldugunu düşünüyorum
Mutlu_Bir_Anne3 1ogrencianne Nihan daha iyi ama klasik isim seviyorsanız daha güzel isimler var. Aylin, Azra, Aslı, Banu, Bade, Derin, Işıl, Irmak, İnci, İpek, İdil, Neslihan, Nehir, Yasemin
1ogrencianne Mutlu_Bir_Anne3 bu yazdıklarınızı önerdiler güzeldir muhakkak ama hiçbiri içime sinmedi niyeyse ya bilmiyorum ☺️
Curious 1ogrencianne annemin adı Betül 🥰 dünya tatlısı, fedakar, aşırı temiz kalpli ve kibar ötesi 💕 annem olduğu için demiyorum gerçekten öyle 🙏🏼❤️
sidibal 1ogrencianne anlamıda çok güzel ben de eski isim seviyorum, eskiden ziyade anlamı olan söylendiğinde kulağa saçma gelmeyen 🥲
1ogrencianne sidibal aynen ben de öyle anlamlı olsun istiyorum yeni isimler aşırı fazla bir de ya ben bir tesiste çalışıyorum spor kaydına geliyorlar hep isimler aynı çocukların 😅 senin koyacağın isim belli mi?
sidibal 1ogrencianne her ne kadar 2 isim sevmesemde ben aziz koyacağım eşim yamaç 🫠 isimleriyle uzun yaşasınlar inşallah 🌸
1ogrencianne sidibal güzel ve anlamlı bir isim bence sizinki de. Rabbim ömürler versin sağlıkla 🌸oğlumun ismi de 2’li, Mahir Ali ☺️ ama kızım için tek isim düşünüyorum niyeyse ☺️
sidibal 1ogrencianne mahir ve ali ismini çok severim ikisi çok güzel olmuş ♥️adlarıyla yaşasınlar sağlıkla inşallah ♥️ ben de iki isimliyim biraz zorluğu var o yüzden dedim ama mahir ve Nihan yakıştı 🌸
1ogrencianne sidibal çok teşekkür ederim ❤️ rabbim evlatlarımızı bize bağışlasın 🥰 betül diyordum ama çevremde nihan daha çok beğenildi 🥰
1ogrencianne Yuuki aaa ilk kez duydum betül nihan 😊 bizim soy ismimiz de uzun o yüzden biraz da tek isim ya da kısa iki isim olsun istiyorum 😊
Htcmommyy2125 Busranur_mnts çok güzelmiş anlamı 🫠 günümüz isimlerinden 100bin kat güzel ikiside sağlıcakla kucağınıza alın inşallah 🌸