1ogrencianne Merhaba arkadaşlar. Bir kızımın olacağını öğrendim. İsim konusunda çok kararsızım. Betül ile Nihan arasında gibiyim. Bu isimlerde tanıdığınız kişiler var mı ya da kulağa nasıl geliyor yardımcı olur musunuz? 😅
Busranur_mnts 1ogrencianne her isim herkesfe farklı özellik gösterir onlara takılma benim kuzenim fatma Betül ismi deli dolu bişey 🤣 Nihan ismi kulağa güzel geliyor
1ogrencianne sidibal benim de içime siniyor pek de yok kimsede anlamı, gizlenen, saklanan ve sabah doğan güneş demekmiş öyle yazıyor ☺️
1ogrencianne Busranur_mnts tabii ki öyle de ne biliyim isim de biraz insanı etkiliyor diyenler var ya kafam bazen karışıyor 😅
Htcmommyy2125 Busranur_mnts çok güzelmiş anlamı 🫠 günümüz isimlerinden 100bin kat güzel ikiside sağlıcakla kucağınıza alın inşallah 🌸
sidibal 1ogrencianne anlamıda çok güzel ben de eski isim seviyorum, eskiden ziyade anlamı olan söylendiğinde kulağa saçma gelmeyen 🥲
Aysunays 1ogrencianne Betül isminde 2 tane arkadasım var çok hayat dolu neşeli pozitif insanlar. Deli dolular. Zeki ve kariyer sahibi ikisi de. Bence Betül güzel bu iki isimden
1ogrencianne Aysunays evet benim gördüğüm betüller de iyi ve çalışkandı ismi söylemesi de hoşuma gidiyor kolay çıkıyor ağızdan ☺️
turefbetul 1ogrencianne Betül ismini taşıyanlar çok tatlı olurlar, kendimden bilirim dermişim🤭 ama Nihan ismi de hoş☺️
1ogrencianne turefbetul iki isim de hoşuma gidiyor ama betül daha ağır basıyor gibi bakalım eşim ne diyecek 🤭