HandeAnne Benim durumum biraz karisik aslinda bebeğimin kafa yapısı 2 hafta önden gidiyor, 39 a kadar normal gelmezse sezeryan ile alalim dedi doktor, bende sezeryan istemediğim için bir an önce gelmesini istiyorum.Yoksa tabiki anne karnında ne kadar kalırsa sağlığı için iyi bebişin. Ama normal doğum şansım varken sezeryan olmak ta istemiyorum açıkçası😞🤗