Sareee Bizimde son 6 gün canım 1 cm acıklıkla bi haftadır bekliyorum cuma kontrol var o zamana kadar gelmezse bnde ilk 38+3 te oldum çatı muayenesini bende yürüyüş hurma çömelme merdiven in cık hepsini deniyorum hala tık yok oğlumun keyfi iyi sanırım 😄😇