Taila Benim bebeğimin kafa çapı 2 hafta önden gidiyor o yüzden bu hafta içinde geldi geldi yoksa mecbur sezeryan olacağım korkum ondan, genel olamıyorum narkozu atamıyorum spinalde de panik yapıyorum tansiyonum çıkıyor, bakalim ne olacak 😢
O yüzden bir an önce kendi kendine doğum başlasın istiyorum 🤗