bilinmeyenkadininmektubu rabiatr ben yumurtlamayı hiç anlamadım ya ovulasyon testini hiç yapmadım yapsam mı bilmiyorum
rabiatr bilinmeyenkadininmektubu ya ben de bu ay yaptım yumurtlamadığımı düşünüyodum ama yumurtluyomuşum 😄 içim rahat etsin diye yaptım sırf
rabiatr bilinmeyenkadininmektubu üzülmeyin cuma tekrar test yapın inşallah güzel haberle burda bekliyorum sizi 🥰🥰
Limoni123 2_bebekannesi_ ben umudu kesip bırakmıştım sonra 1 ocakdan itibaren 3-4 gün ovülasyon testi yaptım hep belirgindi, sanırım ben bu ay boyunca bi kaç kez yumurtlama gördüm görmeye devam ediyodum ki ara kanamaya döndü
Limoni123 rabiatr tarihlerimiz aynıymış inşallah güzel haber alırsınız 😌 benimde 1 ocakdan itibaren yaklaşık 8 ocağa kadar falan testlee gep açıklı koyulu belirgindi
rabiatr Limoni123 evet benim de hatta 3 ocakta biraz koyulaştı yumurtlama sandım ama 5 ocakta tam pik yani ilk çizgiden daha koyuydu ikinci çizgi 6 ocakta yaptığımda da artık silikleşmişti ay ama ben test yapmaya daha korkuyorum erken gebelik testi mi yapmıştınız siz
Limoni123 rabiatr eveet, gönlünü ferah tut öyle düşünme 😌 bendede henüz kese oluşumu falan yok zaten kan verdim sadece bugün cuma tekrar kontrole gidicem
rabiatr Limoni123 ayy rabbim sağlıklı sıhhatli kucağınıza almak nasip etsin sizce test için bekleyeyim mi yoksa yapayım mı 🫣
Limoni123 rabiatr ben merakın insanı daha çok strese soktuğunu düşünüyorum bence elinizde fazla test varsa belirli aralıklarla yapın 😌 ama olumsuz sonuçtada modunu düşürme, çünkü şuanki stres durumu da çok fazla etkiliyor aslında farkında olmadan 🤗
rabiatr Limoni123 elimde kaset test ve onda muhtemelen çıkmaz perşembe ya da cumayı bekliyim en iyisi zaman zor geçiyo ama yapacak bişey yok ♥️
Buseea0279 Krnn1 ben regli bekleyip gecikirse yaparım ilk başlarda bende öyleydim teglddn 10 gün önce test yapardım sonucu bile bile 😂 artık o kadar uzun zaman oldu ki deneyeli ve sürekli negatif o yüzden saldım gecikirse gidip test alıyorum
Buseea0279 bilinmeyenkadininmektubu regl günün bekle bakalım zaten çok bşrşey kalmadı bu kadar streste yapma 🥰😇
bilinmeyenkadininmektubu Buseea0279 çok haklısın ama işte var mı yok mundite diye kafayı yiyecem. İnşallah sende bizde tüm bekleyenler güzel haberi alırız ❤️
bgmkn selam kızllarrr benim de bat 17 18 gibi ilk denememiz nasıl dayanıyorsunuz ben dayanamıyorum ya olucak mı olmayacak mı düşüncesi merakı çok tuhafmış test yapmamak için zor tutuyorum kendimi bilerek almıyorum testi ama dayanamayacağım artıkkkk
Krnn1 bgmkn bende geçen ay başladım 7-8 test yaptmıştım ama bu ay bir defa yaptım sadece yapmayıda düşünmüyorum regl günü geçerse 1 gün yaparım
2_bebekannesi_ Yumurtladığını test yapmadan anlayan varmı kızlar . 3,4 ocakta yumurtlama akıntısı dedikleri akıntı kasık ağrısı vardı ayın 10 da test yaptım negatif
bilinmeyenkadininmektubu 2_bebekannesi_ bende 3 ve 4 ü değerlendirdim yapay zeka o tarihleri önerdi bende 10 ve 12sinde yani bugün yaptım negatif ama cuma gününü bekleyecem