bilinmeyenkadininmektubu 2_bebekannesi_ bende 3 ve 4 ü değerlendirdim yapay zeka o tarihleri önerdi bende 10 ve 12sinde yani bugün yaptım negatif ama cuma gününü bekleyecem
2_bebekannesi_ bilinmeyenkadininmektubu bende ona sorarak ilerledim birde bu ay inositol kullandım bakalım hayırlısı inşallah hamileyizdir🤲
bilinmeyenkadininmektubu 2_bebekannesi_ hiç belirti yok aksine adet olacakmış gibi arada sancım oluyor 😞
2_bebekannesi_ bilinmeyenkadininmektubu bende de aynısı bel ağrısı ve hafif karın ağrısı oluyor arada regliden öncede böyle oluyor zaten
Krnn1 bgmkn bende geçen ay başladım 7-8 test yaptmıştım ama bu ay bir defa yaptım sadece yapmayıda düşünmüyorum regl günü geçerse 1 gün yaparım
bilinmeyenkadininmektubu Krnn1 Gerçekten en iyisini yapıyorsunuz ben daha şimdiden 3 tane yaptım ah ah sabırsızlığım beni bitiriyor 😀
bilinmeyenkadininmektubu Buseea0279 Ayy ayy pozitifff ❤️ hemen kan vermelisin senin adına çok sevindim 😊
Buseea0279 bilinmeyenkadininmektubu yaa kendimde ayrı bir post açıp paylaştim profili den bakabilirsiniz cok yalancı pozitif diyen oldu o yuzden Emin olamadım elimde başka tedt yoktu yarin alıp tekrar yapıcam duruma göre gidicem o yüzden
bilinmeyenkadininmektubu Buseea0279 Umarım yalancı pozitif değildir erken gebelik testi almanızı öneriyorum ilk y dk içinde oluşursa ikinci çizgi vardır
Buseea0279 bilinmeyenkadininmektubu evet bundada hemen olustu idrar damlatir damlatmaz cizgi olusmaya başladı 1 dk içinde netlesti ama yine de yarin tekrar edicem markada güvenilir değilmiş sanırım
bilinmeyenkadininmektubu Buseea0279 Üzülme desemde insan üzülüyor anlıyorum seni. Ümidini kaybetme inşallah en hayırlı güzel zamanda müjdeli haberi alırsın 😊