bilinmeyenkadininmektubu Ne durumdasınız kızlar? Test yaptınız mı yapıp pozitif görenler oldı mu ben 10 ocak öğlen yani dün yaptım maalesef negatif. Beraber bekleyelim istedim
nehiraras bilinmeyenkadininmektubu Bnmde bat 18-20 arası ama erken diye sabrediyoruö bnm durumum farklı tabi ben ilaçta aldım önlem için ama içimi kemiriyo duygularım karışık olursa üçüncü olacak ve hiç planlı olmucak bu durum. İnşallah senin gönlüne göre olur inşallah bnmde hakkımda hayırlı olanı olur
Krnn1 bilinmeyenkadininmektubu bende bekliyorum test yapmayı düşünmüyorum kendimi tuucam aşko geçen ay 6 tane test yaptım😂 yazık valla
bilinmeyenkadininmektubu nehiraras Amin inşallah teşekkür ederim. Hakkında en hayırlısı neyse o olur umarım varsada sağlıklı hayırlı bir evlat olsun ❤️
bilinmeyenkadininmektubu Krnn1 Ay valla ben duramıyorum. Her güne bir test yapasım geliyor bendeki iradesizlik peki :D
bilinmeyenkadininmektubu Fundayim Allahım inşallah vardır dualarım bütün bebek bekleyenlere inşallah…
Siyahbeyaz_ Erken gebelik testinde pozitif görünce kan vermiştim cuma günü malesef gebe değilmişim. Şuan üç gün kaldı adeti bekliyorum. Güvendiğim bi testti gecikme olmadan almicam artık😑
bilinmeyenkadininmektubu Siyahbeyaz_ Dayanamıyoruz her ay vardır ümidiyle yapıyoruz. Umarım hayırlısıyla vardır pozitifi görürsünüz. Birbirimize dua edelim.. Pozitifse yazın mutlu olalım 😊
Siyahbeyaz_ bilinmeyenkadininmektubu inşallah kuzumya rabbim herkese nasip etsin. Bu saatten sonra olacağını sanmıyorum. Senden güzel haberler alırız inşallah🤲🏻💐
bilinmeyenkadininmektubu Siyahbeyaz_ Ay dayanamadım test yaptım yine negatif 😀 son 2 teslim kaldı elimde benimde ümidim yok bu aydan
Buseea0279 bilinmeyenkadininmektubu 18 henüz test yapmadım erken diye düşünüyorum belirti zaten yok ümitsizim
rabiatr Limoni123 yumurtlama testi yaptınız mı benim de sat 22 Aralık bat 17 Ocak 25 günde bir adet oluyorum ama yumurtlama testi pik 5 ocaktı
Buseea0279 Krnn1 ben regli bekleyip gecikirse yaparım ilk başlarda bende öyleydim teglddn 10 gün önce test yapardım sonucu bile bile 😂 artık o kadar uzun zaman oldu ki deneyeli ve sürekli negatif o yüzden saldım gecikirse gidip test alıyorum
Limoni123 2_bebekannesi_ ben umudu kesip bırakmıştım sonra 1 ocakdan itibaren 3-4 gün ovülasyon testi yaptım hep belirgindi, sanırım ben bu ay boyunca bi kaç kez yumurtlama gördüm görmeye devam ediyodum ki ara kanamaya döndü
Buseea0279 bilinmeyenkadininmektubu regl günün bekle bakalım zaten çok bşrşey kalmadı bu kadar streste yapma 🥰😇
bilinmeyenkadininmektubu rabiatr ben yumurtlamayı hiç anlamadım ya ovulasyon testini hiç yapmadım yapsam mı bilmiyorum
Limoni123 rabiatr tarihlerimiz aynıymış inşallah güzel haber alırsınız 😌 benimde 1 ocakdan itibaren yaklaşık 8 ocağa kadar falan testlee gep açıklı koyulu belirgindi
bitutambahar Benimde bat 18 Dpo 7 bugün test yaptım negatif yani çok erken belli olmaz ama insanı etkiliyor
bilinmeyenkadininmektubu bitutambahar ben negatif gördüm tamam dedim bu ay gitti çok etkiliyor hemde 😞