hilalaselll4 belirtilerim vardı dün gece canım pat diye erik çekti ama böye tadı ağzıma geldi geçen gece de çileğe aynısı oldu ilk gebeliğimi de aşererek öğrenmiştim gögüs hassasiyeti akıntı kasıkta sancı dolgunluk oluyordu ama hepsi adet öncesi belirtilerle de uyuşuyor ben pcosluyum bu ay ovulasyon testi ile takip ettim pik günü 28 aralıktı tam iki hafta önce yani
şöyle bir şey anlatmak istiyorum birde beni ilk gebeliğimde de hissetmiştim pek bir belirtim yoktu ama hissetmiştim sadece 5 Mayıs’ta idrar testi yaptım çıkmadı 6 Mayıs’ta çıktı geç döllenme olmuştu acaba bu da öyle olabilir mi çünkü bir önceki hamileliğimde bebeğin oluşum tarihi 9 Nisan ve idrarda anca 6 Mayıs’ta çıkmıştı bunda pic günüm 28 Aralık’tı sanırım yine kendimi avutuyorum ama