servansmom hilalaselll4 ben gittim doktora ama maalesef gebelik yok baya bi polikistik görünüm mevcut
hilalaselll4 servansmom çok şükür kendiliğinden düşmüştü her şeyim temizdi kan verdim enfeksiyon var mı yok mu diye korunmana gerek yok dedi tekrardan hamile kalabilirsin dedi folik asite devam edeyim mi diye sordum tabi ki gebelik düşünüyorsan devam et dedi
servansmom hilalaselll4 ya bugün de bana onu verdi polikistik görünümde çok sık veriliyormuş bu folik asit bu da canım benim folbiol var evde inofolic te var
servansmom hilalaselll4 ay benim de öyle eğer demir için ilaçlar rahatsız ediyorsa ferrum şurup tavsiye ederim