pengumommy aybarssmomm bugün tekrar kan verdim iyi artmış göstermedim doktora artık 7. Hafta içinde giderim doktora diye düşünüyorum bir sıkıntı olmazsa
aybarssmomm yaseminkarakus0728 Hadi sağlıkla gelsinler inşallah bi an önce kalp atışını da duyarsın inşallah canım
poyrazinannesi722 aybarssmomm merhaba benimde bir oğlum var ve bugün test yaptim pozitif cikti 4+1 haftaligim sizinle beraber bu yolculuga devam edelim mii😍
poyrazinannesi722 aybarssmomm çok garip gerçekten ama daha net mi bilmiyorum yine de hastaneye gitmeyene kadar umutlanmak dogru degil🥲🙏🏻
pengumommy nurklc06 maalesef göremedik küçük dungittigimde bugün gittim doktor da bakmadı beta HCG istedi tekrarsan
pengumommy nurklc06 doktorum kendisi dedi kese küçük olduhu için gözükmez dedi randevu aldım ayın 23 o zaman herşey net gözükür. Hafif ara da lekelenmem oluyor doktorda ona şuan yapabielcegim birşey yok dedi sizde lekelenme oluyormu
nurklc06 pengumommy açık kahve şeklinde ilk gebelikte de oldu benm progesteron ve ipne verilmişti ilerisi ne olur bilemem de betanız kaç çıktı sizin en son verdiğiniz
nurklc06 pengumommy bişey olmaz allahın izniyle eğer büyük risk görse verirdi canım ya benimde daha bebek yolk vs gözükmedi aklım ona takıldı