yaseminkarakus0728 aybarssmomm bende biraz önce verdim tekrardan kan yarın sonucu ogrenicem yukselmismi diye. Sende sonuc çıkınca haber verirmisin canim
lelesbaby__ Ayla53 ben de 4+5 im benimki tup bebek kese randevusunu 20 sine verdi vakit asla gecmeyecek gibi geliyor😂
irmakkayraa Ayla53 benimde son adet tarihim 8 Aralık uygulamada şuan tam 5 haftalık görünüyor cumartesi günü evde test yaptım 2 testim de hemen pozitif çıktı yarın kan vereceğim çarşamba günü için de doktor randevusu aldım 5+2 ye denk geliyor
lelesbaby__ Papatyam02 gecmiyor vallahi kafayi yiyicem betada var da cok bilmek de iyi degilmis gercekten
Ayla53 zynp92 korkmuyorum degıl çok araştırmakta iyi değil elimde de degıl erken öğrendim sankı geçmıyor vakit gıbı gelıyor
UmutluYasam Ayla53 bende yarın tekrar kan vericem en son cuma günü kan vermiştim beklemek gerçekten çok zor ya stres oluyorum daha çok belirsizlik bende 21 ocak randevu aldım hepimiz aynı anda doktora gidicez sanırım 😂
Ayla53 Ben şimdi geldım sağlık ocagından 4000 bin olmuş sağlıklı dedi kese görünür dedi yarın doktora gıtmem gerek dedi ne olur ne olmaz dedi
zynp92 Ayla53 tabiki hepimizde korku endişe bence çok araştırmayın ben elimden geldiğince öyle yapıyorum gerçekten vakit geçmiyor ama çok şükür az kaldı ,🥰
poyrazinannesi722 aybarssmomm merhaba benimde bir oğlum var ve bugün test yaptim pozitif cikti 4+1 haftaligim sizinle beraber bu yolculuga devam edelim mii😍