Ayla53 Pazartesi tekrar kan vereceğim bakalım geçen hafta çarşamba kam verdim 512 çıktı pazartesi kaç çikacak çok erken ama kalp atışını ne zamn duyarım can sıkıyor kafa karıştırıyor beklemek en son adet 8 aralık
zynp92 Ayla53 en son adet 9 Aralık 4+5 bende salı günü vereceğim kan tekrar 21 ine randevu aldım bakalım
2bebisannesyim Ayla53 bende 5+1 oldum an itibari ile 27 ocağa randovu aldim son adet tarihim 7 Aralık
yaseminkarakus0728 Ayla53 7 ocakta kan verdim 102 çıktı 12 ocakta tekrar vericem inşallah yükselmiştir beta. Son adet 9 aralik. Uygulamaya göre 4+6 görünüyor. Daha doktora randevu almadim
irmakkayraa Ayla53 benimde son adet tarihim 8 Aralık uygulamada şuan tam 5 haftalık görünüyor cumartesi günü evde test yaptım 2 testim de hemen pozitif çıktı yarın kan vereceğim çarşamba günü için de doktor randevusu aldım 5+2 ye denk geliyor
zynp92 Papatyam02 ne zaman vermiştin en son betayı acaba ayy seninlede aynıyız sende mutlaka haber et hayrlı haberler alalım inşallah 🙏
Papatyam02 zynp92 10 ocak ta Sirasiyla 6 ocak 237 8 ocak 530 10 ocak 1161 Insallah cok heycanliyim bende
pengumommy Bende 4+5 im hafif gölge gibi lekelenmem var cuma doktora gittim 135.9 beta HCG çıktı salı veya carmsab gel dedi doktorum lekelenme oldu için yarın gitmeyi düşünüyorum sad11 Aralık
Ayla53 Papatyam02 bekleyemıyıtum bende ıkı hafta oldu öğreneli sanki araftayım belirtıler de başlamadı
yaseminkarakus0728 Ayla53 ben klomen ve catlatma iğnesi kullanmıştım canım doktorum verdirtti bana kani çünkü kese gozukunce hemen kan sulandirici iğne ve hapa başlamam lazım o yüzden erken verdim
lelesbaby__ Ayla53 ben de 4+5 im benimki tup bebek kese randevusunu 20 sine verdi vakit asla gecmeyecek gibi geliyor😂
aybarssmomm Benim son adet tarihi 13 aralık 8 ocakta acile rahatsızlandığım vesileyle gidip hamilelik durumum olduğunu öğrendim 51 çıktı beta bir daha kan vermedim bugün vereceğim
yaseminkarakus0728 aybarssmomm bende biraz önce verdim tekrardan kan yarın sonucu ogrenicem yukselmismi diye. Sende sonuc çıkınca haber verirmisin canim