_Medine bu kişiden kişiye göre değişen bir durum bence. Normal yapıp pişman olan, 2. yi sezaryen yapıp memnun olan arkadaşım var, bunun tam tersi olan da. Benim açılmam, sancım olmadı bebek kanala inmedi sezaryen oldum. Ama hiçbir gün pişman olmadım şükürler olsun. Doktorum çok iyiydi sürecim güzel geçti. 2. yine sezaryenle olacak Allah kısmet ederse. Güzel bir süreç yaşamak için dua ediyorum. Her dogum ayrı bir hikaye çünkü 🌸😊