_Medine iki normal doğum yaptım ikinci dogumum daha kolaydı Allah herkese kolay doğumlar nasip etsin normal doğum iyi oluyor aslında sonrasında bebek doğduktan sonra çok rahat oluyor ama yine de doğum şekline de bebisler karar veriyo bence zorunlu olmadığı sürece normal doğum daha iyi bence iki dogumumda da dikislerim oldu dikiş atarken uyusturuyolar zaten acımıyor normal doğum da bı de bebek çıktıktan sonra bütün acı bitiyor sancı filan eğer imkanın olursa zorunda kalmadıkça sezeryan olma bence tabi ki her doğum farklıdır inşallah su gibi kolay doğumun olur